lördag 17 november 2012

Så mycket bättre

... i verkligheten. Och då är hon ändå suverän på TV. Igår var vi på Spira och ett fullsatt Klubb Orange där Miss Li och hennes coola band intog scenen.
Nästan hela familjen Hugosson var med, det var bara Sixten som inte var där. Och även om han säkert hade uppskattat vissa inslag så var det lite sent för honom.
Vi åt först middag på Hemma med Madeleine, Fredrik, Anneli och Viktor. Alla njöt av den goda maten. Det var lite kul för jag såg att väggarna var prydda med konst av min gamle klasskompis Peter Nyström, som också var gäst på restaurangen denna kväll.

Fredrik och Mikael

Miss Li började sin konsert lite dystert tyckte jag, men det varade inte länge. Hon känns som en Janis Joplin fast i nutid. Det verkade som om de hade väldigt roligt på scenen, och jag hade väldigt kul som en i publiken. Det känns i kroppen idag efter att ha dansat, diggat och klappat med, men det är det värt. 
Inatt drömde jag att jag lärde mig spela kontrabas. Jag kanske kan vara med och kompa nästa gång.


1 kommentar:

Smultron på ett strå sa...

Vad trevligt! Själv får jag nöja mej med ett nytt avsnitt av "Så mycket bättre" på tv i kväll. Blir spännande att se vilka av Ugglas låtar de andra väljer att tolka!//kram maria