onsdag 15 augusti 2012

Gillar Rut - och Dustbusters!

Mitt liv har blivit så mycket lättare, och mitt hem så mycket renare sen rut-avdraget infördes. Tala om en win-win-win situation. Fler får jobb, svartjobb försvinner och jag får det fint hemma - kan det bli bättre?
Vi har nyligen bytt från ett stort etablerat företag som vi haft i flera år, till ett mindre nystartat. Varför då? Jo kvalitén har varierat med de olika städerskorna och en av de bästa enligt mig, har nu startat eget.



Känslan är oslagbar, att efter en lång abetsdag komma hem och mötas av ett nystädat hem. Det finns så mycket som jag hellre använder min tid till än att städa.
Anna kallar sitt företag "Dustbusters" hur cool är inte det namnet. Vill du testa så hör av dig till henne på 0708-390008 eller maila dustbusters.anna@gmail.com. Anna har lovat 10% rabatt på 1:a städningen till mina läsare, så säg gärna att du sett det här!

Inga kommentarer: